دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.

۳۰ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی 47 برگ وورد قابل ویرایش

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری پیشینه تحقیق رشد سالانه فروش لوازم خانگی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

 

 

2-1- مقدمه 

در دنیای امروز، مشتریان برای تصمیم گیری در فرایند خرید، با سوالات و اما و اگرهای بسیاری روبرو هستند. تنوع کالاها و محصولات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوان مواجه باشند. ازسویی دیگر شرکت ها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست، بلکه فراتر از آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی انجام دهد(فلاح شمس، 1387).

درسال های اخیر بسیاری ازشرکت ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارایی ها آن ها نام ونشان های تجاری محصولات و خدمات آن هاست. اگر نام و نشان تجاری دارای ارزش ویژه بالایی باشد، شرکت می­تواند در سایه ی وجود آن هزینه های بازاریابی را کاهش دهد. زیرا مشتریان نسبت به آن آگاه و وفادار هستند، هنگام مذاکره و چانه زدن با توزیع کنندگان و خرده فروش ها شرکت از موضع قوی­تری برخوردار است و به شرکت اجازه می­دهد که قیمت ها را بالاتر تعیین کند زیرا از نظر خریداران، محصولی با این نام و نشان تجاری دارای کیفیت بیشتری است. شرکت می­تواند در سایه وجود آن بر دامنه محصولات خود بیفزاید زیرا خریداران نسبت به آن اعتماد دارند و همین عامل می­تواند در برابر قیمت محصولات رقیب از محصولات شرکت دفاع کند.همچنین مشتریان با پیشنهاد خرید نام و نشان تجاری به دیگران در جذب مشتریان جدید شرکت را یاری می­کنند(سرایی، 1389).

ارزش ویژه نام ونشان تجاری[1] به عنوان معیاری برای سنجش قدرت نام ونشان تجاری پیشنهاد شده که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است.ارزش ویژه نام ونشان تجاری تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند نشان می دهد. شناسایی ابعاد مختلف ارزش ویژه نام و نشان تجاری و چگونگی تاثیر آن بر رفتار و عکس العمل مصرف کنندگان به شرکتها کمک می کند تا برنامه های بازاریابی خود را هر چه بهتر و مؤثرتر تدوین و اجرا کنند. در این فصل از تحقیق ، به طور خلاصه و باتوجه به موضوع تحقیق ، به بیان مساله اصلی تحقیق و ضرورت انجام تحقیق و اهداف اساسی از انجام تحقیق، فرضیه های تحقیق ....  مطرح  می گردند(جوانمرد، 1388).

 

2-2- عوامل موثر فروش 

فروش محصول یا خدمات، مهمترین هدفی است که هر تولیدکننده کالا یا خدمات دارد. تمام آنچه به عنوان شیوه‌های مدیریتی در هر سازمان یا بنگاه اعمال می شود، راهکاری است برای نیل به هدف فروش بیشتر. پس می‌توان تمام فعالیتهای یک بنگاه تجاری، اقتصادی یا خدماتی را طوری طراحی کرد که فروش یا همان بخش سودآور فعالیت به بهترین نحو و بالاترین میزان صورت پذیرد(نیک رفتار، 1396).

 

2-2-1- اعتقاد به تفکیک بازاریابی از فروش 

بازاریابی مجموعه ای ازتمام تلاشهای سازمان یافته ای است که هدف آن درنهایت کسب سود و شهرت برای بنگاه است. این تلاشها از تحقیقات آغاز شده و بــا فروش ادامه می یابد. درحالی که فروش یعنی هنر و توانایی به ثمررساندن کلیه تلاشهای بازاریابی که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهام بازار متجلی می شود. پس صاحبان بنگاهها باید این دو فرایند را از هم تفکیک کنند و با نگاه صحیح به آنها بنگرند(مرادی، 1397).

 

2-2-2- هدف گذاری و برنامه ریزی فروش 

برنامه ریزی فروش پنج عامل پیش بینی هدف فروش، ظرفیت سازی و سرمایه گذاری ثابت، تجهیز منابع انسانی، ایجاد و تقویت کانالهای توزیع و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. یعنی هر بنگاه برای دستیابی به برنامه ریزی باید مراحل فوق را طی کند(کنعانی، 1394).

 

2-2-3- تولید ناب 

تولید ناب تولیدی است که در آن از حداقل موادخام، استفاده 50 درصد از نیروی انسانی و فضا، ترکیب کار و دانش و ارتقای سطح علمی دائمی و عوامل این چنینی استفاده شده باشد(مرادی، 1397).

 

 

2-2-4- انتخاب کالا براساس برخورداری از مزیت نسبی 

مزیت نسبی عبارت است از عناصری که به کمک آن باید نوع کالای تولیدی را انتخاب کرد. نیروی انسانی و مواد اولیه ارزان و فراوان، تکنولوژی بومی و دردسترس، شرایط اقلیمی مناسب، کمکهای دولتی، مهارتها و... ازجمله این مزیت نسبی هستند که سرمایه گذار را به سمت انتخاب تولید بهتر محصول راهنمایی می کنند(کنعانی، 1394).

 

2-2-5- انتخاب بازار براساس وجود مزیت رقابتی 

پس از تولید محصول، باید بازار موردنظر براساس وجود مزیت رقابتی در محصول بررسی شود. به دست آوردن سهم بازار، توانایی در بازاریابی، حجم و تعداد تولید، قدرت پاسخگویی کالا به نیازها، حاشیه سود بیشتر برای توزیع کننده ها، تصور و برداشت مثبت مشتری، کیفیت محصول، پشتیبانی و سیستم توزیع کارا ازجمله عواملی هستند که مزیت رقابتی را برای یک محصول می سازند(کنعانی، 1394).

 

2-2-6- وجود گرایش یا فلسفه مشتری گرایی 

درحال حاضر 4 گرایش سازمانی در بازاریابی وجود دارد. که به ترتیب قدمت گرایش های محصول گرا، رقیب گرا، مشتری گرا و بازارگرا هستند. دو گرایش اول درحال حاضر منسوخ و ناکارامد شده اند. گرایش چهارم یعنی بازارگرا، گرایشی پیشرفته و غیرقابل اجرا در شرایط فعلی ایران است. بهترین گرایش برای شرایط حاضر کشور ما گرایش مشتری گر است که این گونه تعریف می شود: «تمرکز همه فعالیتها، توجهات و احترامات بر محور مشتری، درک و تامین انتظارات مشتری و درنهایت تقدم خواسته مشتری بر فروشنده، تولیدکننده و توزیع کننده(کنعانی، 1394).

 


[1] Brand equity

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۰۳
امین پهلوان

پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت

پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 209
حجم 43 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی ادبیات و زبان فارسی


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت جهت رشته ادبیات و زبان فارسی درقالب 209 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مرجع شناسی نه هنر است و نه علم، بلکه وسیله ای است در شناخت سوابق موضوع و چگونگی رسیدن به سوابق موضوع. نه روش خاصی دارد، نه قواعد طبقه بندی شده ای، اما به مرجع شناسی نیاز دارد.در هنگام مطالعه به اشکالات عام (معنی واژه، نام خاص شخص یا مکان، اصطلاح ادبی، فلسفی) یا موضوعات خاص (سبک، وزن، صنایع لفظی و بدیهی ...) روبرو می شویم، که این مشکلات با مراجعه به افراد متخصص و کتاب های مرجع حل می شود.
 

        

 

 


فهرست مطالب
مقدمه
کتاب و کتاب شناسی
شناسایی مراجع
تهیه و تنظیم رساله پژوهشی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۵۰
امین پهلوان

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-کوتای مرتبه 4 با توضیحات خط به خط در ورد و قابلیت دریافت معادلات از کاربر

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد در این برنامه کاربر باید معادلات و شرایط اولیه و بازه حل معادلات را وارد کند این برنامه دارای توضیحات کامل شامل توضیحات کلی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 2
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی rar
دسته بندی ریاضی


توضیحات کامل

به نام خدا

 

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست. این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد.

 

در روش رانگ-کوتای ما ابتدا بازه‏ی مورد نظر را در نظر گرفته و از نقطه‏ی شروع که مقدار آن شامل شرط اولیه می ‏باشد و توسط کاربر وارد می‏شود شروع کرده و در هر گام مقدار تابع را با نقطه‏ی قبلی محاسبه می‏کنیم تا به انتهای بازه برسیم.

 

در واقع در این روش با استفاده از مقادیر کمکی k1 ،  k2 ، k3 و k4 کلی ترین فرم بازگشتی را می‏نویسیم:

 

wi+1= wi + a*k1 + b*k2 + c*k3 + d* k4

 

این برنامه محدودیتی از لحاظ تعداد معادلات ندارد فقط تعداد معادلات باید با تعداد توابع مجهول برابر باشد(درجه آزادی صفر باشد)

 

توضیحات برنامه شامل دو بخش توضیحات کلی و جزئی است.

 

توضیحات کلی به معرفی روش رنگ کوتای و معادلات آن می پردازد و توضیحات جزئی شامل توضیحات خط به خط برنامه و نکات و ترفند های به کار رفته در برنامه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۳
امین پهلوان
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری و پیشینه
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
بازاریابی 
تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 287 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72

جزئیات:

 

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9 

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12 

2-2- تبلیغات 13 

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13 

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15 

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17 

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18 

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18 

2-2-3-2- بودجهبندی تبلیغ 19 

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20 

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21 

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22 

2-2-4- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی 22 

2-2-4-1- تلویزیون 22 

2-2-4-2- رادیو 23 

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24

2-2-4-4- روزنامه 24

2-2-4-5- مجله 25

2-2-4-6- بروشور 26

2-2-4-7- پوستر 26

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5-2- اینترنت 29

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35

2-2-5-8- درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی 36

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42

2-2-6- روشهای تبلیغات اینترنتی 44

2-2-6-1- روشهای تبلیغات اینترنتی (حنفیزاده) 44

2-2-6-1-1- بنرها 44

2-2-6-1-2- پاپآپ و پاپآندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیلها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتورهای جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتنها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراشها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاقهای گفتگو 47

2-2-6-1-9- درونشبکهایها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگها 48

2-2-6-1-12- باتنهای بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنرها 48

2-2-6-1-14- تایلها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامیگری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقهبندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصالها یا هایپرلینکها 49

2-2-6-1-19- وبسایتها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازیهای آنی 50

2-2-6-2- روشهای تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنرهای تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجرههای پاپاوت (پاپآپها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

2-2-8- روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازهگیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایشهای قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایشهای پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهشهای انجامشده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

 

 

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یکی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدکننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001)

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۶
امین پهلوان
پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
پاورپوینت
کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 315 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 102

پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

فهرست مطالب
مفاهیم اولیه کسب و کار
کسب وکار چیست؟
انواع کسب وکار
اهمیت کسب وکار
حمایت دولت از کارآفرینان
اصول چهار گانه کسب وکار
کسب وکار با چه مواردی مغایرت دارد؟
پنج مهارت کسب وکار آینده ساز
مدل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینی
پاره ای از کاربردهای معمول اینترنت
کسب وکار اینترنتی چیست؟
انواع کسب وکارهای اینترنتی
مزایای انتخاب کسب وکار اینترنتی
موانع کسب وکارهای اینترنتی
عوامل اساسی موفقیت در کسب وکار های اینترنتی
دلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی
مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
طرح توجیهی کسب وکار اینترنتی
مراحل طرح توجیهی
معرفی کسب وکارهای پرسود
اسامی تعدادی از سایتهای ایرانی و خارجی که در زمینه های کسب وکار فعالیت می کنند
شناسایی فرصت ها و موقعیت ها
شروع کسب وکار اینترنتی
فرصتهای کسب موفقیت
انتخاب و توسعه یک محصول
خصوصیات محصولات انتخاب شده
انتخاب قلمرو و میزبان مناسب
طراحی یک سایت مناسب کسب وکار
نکات مهم در طراحی سایت
ایجاد یک موقعیت فروش بی همتا
نکات عمده جهت کسب, یک موقعیت منحصر به فرد
محصولات رایگان وکتابهای الکترونیکی
کتاب الکترونیکی
اهمیت کتابهای الکترونیکی در کیسب وکار اینترنتی
بازاریابی به وسیله ایمیل
راه های جمع آوری اطلاعات تماس افراد
ارتقای سایت در موتورهای جست وجو
مزایای استفاده از موتورهای جست وجو
معایب استفاده از موتورهای جست وجو
بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات الکترونیکی
نکات عمده تبلیغات الکترونیکی
ارتباط مناسب با مشتریان
۵۰ نکته اساسی جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان آنلاین
نکات کلیدی کسب وکار

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۵
امین پهلوان
کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

راه اندازی کار وکسب اینتر نتی بدون سرمایه

دانلود کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

کسب وکار
دسته بندی کار و امور اجتماعی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2198 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

امروزه راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار گسترش یافته و هر روز به تعداد افرادی که خریدهای اینترنتی انجام می دهند افزوده می شود. هزینه راه اندازی یک کسب و کار سنتی بسیار بیشتر از راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. همین مسئله باعث شده که استقبال از این نوع درآمدزایی هر روز افزایش یابد. کتاب پیش روی شما تلاشی است به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با این حوزه تا بتوانید سریع تر روش های روز کسب درآمد از اینترنت را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسید.

دانلود کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۵
امین پهلوان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری 
 پیشینه تحقیق
 نگرش 
 به تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

نگرش  به تبلیغات اینترنتی

 

واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت­های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

 

نگرش عبارت است از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع. یکی از مبتکران نظریه نگرش نوین[2]، ال ال ترستون[3] اعتقاد دارد که نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. نگرش ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده ها دارند (مون و مینور[4]، 1388). در تعریف دیگر، توجه به عناصر نگرش نیز مبذول شده است: ترکیب شناخت­ها، احساس­ها و آمادگی برای عمل نسبت به یک چیز معینی، نگرش شخص نسبت به یک موضوع اجتماعی است. نگرش، عبارت است از سازمان­دهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبه­های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

 

در راستای بررسی رفتار مصرف­کننده، نگرش را می­توان بدین صورت تعریف کرد: تمایل ارزیاب­گرانه یک مصرف­کننده در جهت یا مخالف هر عنصر در محدوده بازار وی، نگرش او را تشکیل می­دهد. به عبارتی نگرش، عبارت است از یک روش نسبتا ثابت در فکر، احساس و رفتار نسبت به افراد، گروه ها و موضوع­های اجتماعی یا قدری وسیع­تر، هر گونه حادثه­ای در محیط فرد (همان منبع).

 

در یک نتیجه گیری کلی می­توان گفت، نگرش یک مفهوم چند بعدی شامل عناصر شناختی، عاطفی و رفتاری است که نحوه رفتار افراد را تعیین می­کند و هر نگرشی دارای موضوع خاصی است که این موضوع می­تواند افراد، اشیا، رویدادها و حتی خود فرد باشد. نگرش، احتمالا شاخص­ترین و ضروری­ترین مفهوم در روانشناسی اجتماعی است (گاورونسکی[5]، 2007).

 

نگرش­ها، از تعیین­کننده­های مهم رفتارند. نگرش، جز مهمی از موفقیت یا شکست استراتژی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می­دهد. انتخاب خرید افراد، از عوامل عمده همچون نگرش، باورها و عوامل روان شناختی تاثیر می­پذیرد. آنها در مرکز فرآیند رفتار خریداران قرار گرفته­اند و ابزارهایی هستند که افراد از آن به عنوان شناسایی احساسات خود و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می­نمایند. غالبا نگرشها بر رفتار و نگرش­های دیگر ما تاثیر می­گذارند و نحوه پردازش اطلاعات مربوط به نگرش را نیز تعیین می­نمایند (کریمی و صفاری نیا،1384).

 

رابطه بین احساسات و اعمال در یک زمینه وسیعتر جای دارد. نگرش­ها یک عامل تعیین­کننده رفتار اجتماعی می باشند اما تعیین­کننده­های دیگری نیز وجود دارند. این محدودیت­ها براساس تئوری فیشن باین (1980) تحت عنوان عکس العمل معقول[6] شکل گرفته که آجزن[7] (1991) آن را گسترش داد و نظریه رفتار برنامه­ریزی شده نامید. مطابق تئوری عکس العمل معقول[8]،  نگرش شخص به یک موضوع تابعی از عقاید فرد در مورد موضوع است. به علاوه، این نظریه بیان می­نماید که تمایلات رفتاری، فعالیت­های رفتاری خاصی را ایفا می­کنند که به خوبی می­توانند به وسیله نگرش­ها و قاعده ذهنی، نسبت به آن اقدامات قابل پیش بینی باشند (پیکت[9]، 2007).

 

نظریه رفتار برنامه­ریزی شده، معتقد است که نگرش­ها بر رفتار، براساس یک تصمیم داوطلبانه که در طی فرآیندی محدود می­شوند، تاثیر می­گذارند. ابتدا اینکه رفتار کمتر از نگرش­های کلی و بیشتر از نگرش­های خاص نسبت به یک رفتار خاص متاثر خواهد شد. دوم اینکه، رفتار تنها به وسیله نگرش­ها متاثر نمی­شوند، بلکه به وسیله هنجارهای ذهنی یا باورهای ما درباره آنچه دیگران فکر می­کنند و ما باید انجام دهیم نیز متاثر می­شوند. سوم اینکه، نگرش­ها، رفتار ما را تنها هنگامی که ما آنها را ادراک می­کنیم و تحت کنترل خودمان درمی­آوریم، برمی­انگیزاند. چهارم اینکه، اگر چه نگرش­ها همراه با ایده­های ذهنی و کنترل ادراکی سهم در انجام رفتار دارند، مردم غالبا نمی­توانند بر اساس قصد خود رفتار نمایند (برهم و کاسین[10]، 1993).

 

 


 

[1]. Attitude

 

[2]. Modern attitude measurement

 

[3]. L.L.Thurstone

 

[4]. Mowen and Minor

 

[5]. Gawronski

 

[6]. Reasoned action

 

[7]. Ajzen

 

[8]. Responed action

 

[9]. Pickett

 

[10]. Brehm & Kassin

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۵
امین پهلوان
ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین و عادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین وعادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols فایل فارسی فایل لاتین

دانلود ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین و عادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

تحقیق درباره پروتکل های روتین وعادی اینترنتی  Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 347 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین وعادی اینترنتی  Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

 

A "mobile ad hoc network" (MANET) is an autonomous system of mobile routers connected
by wireless links. The routers are free to move randomly and organize themselves arbitrarily;
thus, the network's wireless topology may change rapidly and unpredictably. Such a network
may operate in a standalone fashion, or may be connected to the Internet. Multi hop, mobility,
large network size combined with device heterogeneity, bandwidth and battery power constrain
make the design of adequate routing protocols a major challenge. In recent years, many routing
protocols have been proposed for MANET. Basically these protocols can be fit in one of two
major categories: on-demand such as AODV [1] and DSR [2], and proactive such as DSDV [3]
and OLSR [4]. The review and performance comparison of these protocols are in [5][6][7]. A
more comprehensive survey can be found in [8]. In this survey, we will not focus on individual
routing protocols; instead we will discuss some new ideas proposed recently mainly to improve
MANET throughput and scalability in different ways with some new routing metrics, new
technologies such as multi-rate, multi-channel and hierarchical structure, by using cross-layer
design.

A "mobile ad hoc network" (MANET) is an autonomous system of mobile routers connectedby wireless links. The routers are free to move randomly and organize themselves arbitrarily;thus, the network's wireless topology may change rapidly and unpredictably. Such a networkmay operate in a standalone fashion, or may be connected to the Internet. Multi hop, mobility,large network size combined with device heterogeneity, bandwidth and battery power constrainmake the design of adequate routing protocols a major challenge. In recent years, many routingprotocols have been proposed for MANET. Basically these protocols can be fit in one of twomajor categories: on-demand such as AODV [1] and DSR [2], and proactive such as DSDV [3]and OLSR [4]. The review and performance comparison of these protocols are in [5][6][7]. Amore comprehensive survey can be found in [8]. In this survey, we will not focus on individualrouting protocols; instead we will discuss some new ideas proposed recently mainly to improveMANET throughput and scalability in different ways with some new routing metrics, newtechnologies such as multi-rate, multi-channel and hierarchical structure, by using cross-layerdesign.

منت « شبکه موبایل Ad Hoc    »  که یک سیستم خودگردان از مسیریابهای موبایل است، از طریق پیوندهای بی سیمی متصل می گردد.این مسیریابها آزادند تا بطور تصادفی حرکت کنند و بطور قراردادی خودشان را سازمان بخشند.بنابراین احتمال دارد که مکان شتاسی بی سیم شبکه سریعاً و بطور غیر قابل پیش بینی تغییر کند.چنین شبکه ای ممکن است که بطور مستقل عمل کند ویا اینکه به اینترنت وصل شود.چیزی که به عنوان چالش اصلی به شمار می رود:پرش،تحرک،اندازه بزرگ شبکه ای که با وسایل نا همگن ترکیب می شود،پهنای باند و تحمیل قدرت باتری است که همه این موارد نیز موجب طراحی پروتکل ها با مسیریابی مناسب می شوند.در سالهای اخیر،پروتکل های مسیریاب زیادی برای منت پیشنهاد شده است.اساساً این پروتکل هل برای یکی از دو گروه اصلی متناسب خواهند بود:درخواستی؛ مانند(1)AODVو (2) DSR ، فعال سازی ؛ مانند (3)DSDV  و(4)OLSR  مقایسه اجرا و سرور این پروتکل ها در (7)و(6)و(5) هستند.یک بررسی پیچیده تر را میتوان در (8) پیدا کرد.در این بررسی، بر روی تک تک پروتکل های مسیریاب تمرکز نخواهیم کرد بلکه بجای آن ایده های جدیدی را که اخیراً جهت پیشرفت منت پیشنهاد کرده اند را مورد بحث قرار خواهیم داد.

این ایده ها با توان عملیاتی و قابل قیاس بودن را با روش های متفاوت و مسیریابهای متری جدید و تکنولوژیهای چند سرعتی،چند شبکه ای و ساختار سلسله مراتبی توسط طراحی لایه متقابل صورت می گیرد.

1) طراحی لایه متقابل از شبکه های بی سیم چند پرشی

در بسیاری از نرم افزارهای شبکه ای، پروتکل ها برای تشکیل یک توده پروتکل به چند واحد تقسیم می شوند.هر لایه با کمک لایه هایی که مستقیماً در زیر آن قرار دارند،استفاده از خدمات را ممکن می سازد و نیز خدمات را برای لایه هایی که در بالا قرار دارند مهیا می کند.مجموعه کوچکی از لایه های اصلی ، ارتباط بین لایه های مجاور را محدود کرده است. اصل لایه بندی ، طراحی و انجام کارها را ساده کرده و امکان پیاده سازی تناوبی لایه ها را مهیا ساخته است.موفقیت اینترنت قدرت طراحی لایه ای را در شبکه های سیم کشی شده نشان میدهد.ویژگی هلی شبکه های بی سیم در چندین روش با شبکه های سیم کشی شده فرق می کند که ظرفیث کم اتصال و سرعت بالای اشکالات موجب آن می باشد :

  •        بخاطر تغییرپذیری کانال با مقیاس کوچک و بزرگ، کیفیت کانالها نسبت به تحرک و موقعیت گره در یک هزارم ثانیه تغییر می کند.پروتکل مسیریاب به سادگی نمی تواند مسیری را بر پایه پیام درخواست مسیر انتخاب کند(9).
  •        ظرفیت پیوندهای بی سیمی به وضعیت پیوندهای دیگر در برد ارسال آن بستگی دارد.بنابراین دلیل دیگر تراکم استنتاج پیوندهای دیگر است.

بدلیل جفت سازی مستقیم بین لایه فیزیکی و لایه بالایی، توده پروتکل قدیمی برای شبکه های بی سیم کافی نمی باشد.متدلوژی طراحی لایه متقابل یک زمینه فعال تحقیقی برای پیشبرد عملکرد شبکه های بی سیم می باشد؛خایی که اطلاعات بطور دینامیکی بین لایه های مختلف پروتکل مبادله می شود.در یک شبکه بی سیم ،سه لایه فیزیکی ، MAC  و مسیریاب در کنار هم نسبت به منبع شبکه مخالفت می کنند.لایه فیزیکی با سرعت و قدرت انتقالی خود تصمیمات لایه های مسیریاب و MAC  را تحت تأثیر قرار می دهد.لایه MAC  مسئول برنامه ریزی و تخصیص کانال بی سیم است که نهایتاً پهنای باند موجود در فرستنده و تأخیر بسته کوچک را مشخص خواهد کرد.پهنای باند و تأخیر بسته نیز تصمیم لایه مسیریاب برای انتخاب پیوند را تحت تأثیر قرار می دهد.لایه مسیریاب برای باز پخش کردن بسته ها به مقصد ، پیوندهای بی سیم را انتخاب می کند.تصمیمات مسیریاب سطح مباخته در لایه MAC و پارامترهای لایه فیزیکی را تغییر می دهد.در اینجا مثالهایی از طراحی لایه متقابل در شبکه های بی سیم موجود است.در CDMA2000 HDR  (سرعت بالای اطلاعات)(10) هر گره بطور دوره ای کیفیت کانال را نسبت به ایستگاه بنیادی سنجیده و آنجا می فرستد،بنابراین به منظور پیشبرد توان عملیاتی ، ایستگاه بنیادی از اولویت خاصی برای استفاده کنندگان شبکه با کیفیت بهتر برخوردار است.طراحی لایه متقابل مشکل اثصال در کنترل قدرت و برنامه ریزی برای شبکه های بی سیم چند پرشی با QDS را مخاطب قرار می دهد.این عمل SINR و سرعت کم بعنوان فشار را برای کوچک سازی انتقال کلی در سراسر شبکه گرفته و فعل و انفعالات پروتکلهای مسیریاب و پروتکلهای MAC را برای شبکه های بی سیم تحت پارامترهای متحرک متفاوت را مورد مطالعه قرار میدهد.(12).تجارب با ترکیبات متفاوت پارامتری از پروتکلهای مسیریاب([13]برنامه LAR و DSR، AODV)،لایه MAC (MACA،IEEE 802/11 وcsma) ،سرعت گره ها و سرعت یک به یک بسته های اطلاعاتی بدست آمده اند.یک تکنیک آماری .ANOVA(تجزیه واریانس)برای آنالیز کردن نتایج مورد استفاده قرار می گیرد.نتایج اهمیت فعل و انفعالات بین متغیرها در عملکرد را نشان می دهد.(14) طرح ساده ای برای طراحی لایه متقابل است.پروتکل روتین AODV در شبکه Ad Hoc برای انتقال ویدیوئی بصورت صحیح زمانی استفاده می شود.اطلاعات روتین ایجاد شده بوسیله AODV می تواند در کاربرهای یرنامه ها تقسیم شوند.وقتی که فرستنده می خواهد اطلاعات را بفرستد ابتدا اطلاعات را کنترل خواهد کرد در (15)اطلاعات منحنی از موبایل بوسیله لایه های مختلفی همچون اینترنت شبکه انتقال و لوله های بالایی مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

دانلود ترجمه تحقیق درباره پروتکل های روتین و عادی اینترنتی Survey on Mobile Ad Hoc Network Routing Protocols

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۴
امین پهلوان
کتاب می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم

کتاب می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجاشروع کنم

دانلود کتاب می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم

کسب و کار اینترنتی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 889 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

کتاب (می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم) در (73 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۳
امین پهلوان
برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی کتاب

یک نرم افزار را می توان مشتمل بر مجموعه ای از اشیاء در نظر گرفت که هر یک پتانسیل های لازم را ارائه و با بخدمت گرفتن آنان و بهره گیری از پتانسیل های موجود زمینه نیل به اهداف مورد نظر فراهم خواهد شد

دانلود برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب
فروشگاه اینترنتی
برنامه نویسی
برنامه نویسی شی گرا
عملگرها
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 1566 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 71

یک نرم افزار را می توان مشتمل بر مجموعه ای از اشیاء در نظر گرفت که هر یک پتانسیل های لازم را ارائه و با بخدمت گرفتن آنان و بهره گیری از پتانسیل های موجود زمینه نیل به اهداف مورد نظر فراهم خواهد شد.

ابزارهای مورد استفاده در این سیستم عبارتند از:

1-Visual Studio.Net

2-SQL Server

که در ادامه به به توضیح هر یک می پردازیم.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدمه :2

فصل اول : کلیات.. 3

1- C#.Net :4

1-1 مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گراء در دات نت.. 4

سی شارپ دات نت و برنامه نویسی شی گراء7

الف) برنامه نویسی شی گرا7

ب) انتزاع ( abstraction )8

د) توارث (inheritance)11

هـ )چند ریختی ( polymorphism )12

و) فریمورک دات نت.. 15

ز)CLRو قابلیت های آن. 16

ح) سیستم CTS. 18

ط) سیستم CLS(Common Language Specification)19

چرا به دات نت احتیاج داریم ؟. 19

1-4 مقدمه ای بر C#.Net. 24

چرا C# :25

C# و سایر زبان های برنامه نویسی :28

2- SQL Server. 30

2-1 مقدمه ای بر SQL Server. 30

معرفی SQLو دستورات عمومی آن :34

Select Last name from persons. 34

2-3 عملگر ها در SQL. 35

دستور Insert :36

تجزیه و تحلیل پروژه38

کلاس Entity. 39

کلاس فرمها40

کلاس انتخاب فرمها41

کلاس کنترلی.. 42

کلاس جستجو. 43

کلاس پایگاه داده44

Use Case Diagram.. 45

Sequence diagram.. 46

Collabration Diagram.. 47

Activity diagram.. 48

جداول:49

شرح وب سایت.. 54

فرم اصلی :54

ثبت نام :55

بخش مدیر :56

ورود نویسنده :56

ورود زیر مجموعه :57

ورود موضوع :58

ورود انتشارات :59

ورود کتاب :60

مشاهده مشتریان :61

مشاهده سفارشات :62

آرشیو فروش :63

اعضای سایت : سفارش کتاب :64

دانلود برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی کتاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۲
امین پهلوان