دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.


مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه

مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه

فرمت فایل : docx

حجم : 1012

صفحات : 20

گروه : صنایع و صنایع غذایی

توضیحات محصول :

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

رقابت قیمت عمده فروشی بدون وجود هماهنگی کانال

مسئله خرده‌فروش

مسئله فروشندگان (تامین‌کنندگان)

پویایی‌های تنظیم همزمان قیمت‌های عمده فروشی

رقابت در قیمت‌گذاری (قیمت عمده فروشی) با وجود هماهنگی

مدل هماهنگی سراسری

مثال‌های عددی

سناریو اول. کالاهای جایگزین

سناریو دوم. کالاهای مکمل

سناریو سوم. سیستم ناپایدار

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

 

مقدمه این مقاله:

در اکثر مدل‌های هماهنگی زنجیره تامین، معمولاً درنظر گرفته می­‌شود که خریدار، یک برند از محصول را از تامینکننده آن برند خریداری می‌کند. در واقع درجه جایگزینی (جانشینی) برندهای مختلف یک محصول نادیده گرفته شده ­است. در حالی که در بسیاری از فروشگاه‌ها، خرده‌فروش‌ها برندهای متفاوتی از محصولات یکسان را در فروشگاه خود می‌فروشند. سیستم‌های توزیع فراوانی وجود دارند که در آن‌ها خرده‌فروش محصولاتی (با قابلیت جایگزینی بالا) که از تامین‌کنندگان متفاوتی تامین شده است را نگهداری می‌کند. بنابراین، با وجود تامینکنندگان متعددی که می‌توانند محصولات از نوع یکسانی را تامین کنند، نوعی رقابت در قیمت­‌گذاری محصولات بین آن‌ها ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی، توسعه مکانیزم هماهنگی به منظور بررسی نحوه دستیابی به سودآوری زنجیره تامین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله :  Coordination and price competition in a duopoly common retailer supply chain

 

عنوان فارسی مقاله : هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان  مشترک دوطرفه

تعداد صفحات: 20 صفحه با فرمت docx

 

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

قیمت محصول : 19500 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۱
امین پهلوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی