دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.

پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

فرمت فایل : docx

حجم : 999

صفحات : 23

گروه : اقتصاد

توضیحات محصول :

پروپوزال بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (مطالعه موردی  خیار گلخانه ای)

روابط متقابل رقابت به عنوان یک متغییر ساختاری بازار با سایر متغیرهای ساختاری، رفتاری و عملکردی مطرح می ­شوند و ساختار بازار تحت تاثیر ماهیت رقابت و قیمت گذاری در بازار است (دهقانی،1393). ساختار بازار یکی از فاکتورهای مهم در شکل­ گیری قیمت­ می ­باشد (کلایی و همکاران،1394). الگوی انتقال قیمت توسط عواملی مانند ویژگی­ های کالا، انتقال محصول، و ساختار بازار اداره می ­شود و از عناصر مهم برای تولید محصولات با ارزش افزوده است (اهن و لی[1]،2015).

این­که چگونه شوک­های قیمتی در یک بازار به بازارهای دیگر منتقل می­ شوند، انتقال قیمت نامیده می ­شود که این امر می ­تواند به­ صورت افقی (مکانی) یا عمودی باشد (یوسفی و مقدسی،1392) بر پایه نظریه ی اقتصادی کلاسیک در بازار رقابت کامل انتقال قیمت متقارن است(یاوری و همکاران،1393).
هدف این پژوهش بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی­جات استان یزد (مطالعه موردی: خیار گلخانه ­ای) است.
4-3- فرضیه‌ها/ سئوالات پژوهش:
انتقال قیمت خیار گلخانه ­ای یزد از نظر سرعت متقارن است.
انتقال قیمت خیار گلخانه­ ای یزد از نظر مقدار متقارن است.
[1] Ahn and lee.

قیمت محصول : 12000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
امین پهلوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی