دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.


تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

فرمت فایل : doc

حجم : 133

صفحات : 300

گروه : حقوق

توضیحات محصول :

فهرست مطالب

 

علائم اختصاری ................................................................................................................................

فهرست مطالب .................................................................................................................................

فصل اول: مقدمه

1-1- اهمیت انتخاب.......................................................................................................................

1-2- طرح سوأل ............................................................................................................................

فصل دوم: تعریف و شناسایی تجارت الکترونیکی در ایران

2-1- مقدمه.......................................................................................................................................

2-2- تجارت الکترونیکی چیست؟ ..........................................................................................

2-3- انواع تجارت الکترونیک ....................................................................................................

2-4- توجیه اقتصادی راه‌اندازی تجارت الکترونیکی در جمهوری اسلامی ایران

2-4-1- منافع .................................................................................................................................

2-4-2 هزینه‌ها ...............................................................................................................................

2-5- مزایای کسب و کار الکترونیکی ...................................................................................

2-6- تجارت الکترونیکی چه نوع فرصت های درآمدی را خلق می‌کند؟ .............

2-6-1- دسترسی بیشتر به مشتریان ...................................................................................

2-6-2- فروش بیشتر به مشتریان موجود............................................................................

2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الکترونیکی ........................................

2-7- تجارت الکترونیکی ضرورتی برای توسعه .................................................................

2-8- نگاهی به تجارت الکترونیک از دریچه محدودیت‌های داخلی ........................

2-9- تجارت الکترونیک، مزایا و نگرانی‌ها ...........................................................................

2-9-1- تجارت الکترونیک و مزایا...........................................................................................

2-9-2- تجارت الکترونیک و نگرانی‌ها...................................................................................

2-10- رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران ...................................................................

2-11- سیاست تجارت الکترونیکی ایران..............................................................................

2-11-1- اهداف .............................................................................................................................

2-11-2- اصول ..............................................................................................................................

2-12- نتیجه‌گیری.........................................................................................................................

فصل سوم:

نمونه‌هایی از اقدامات وزارت بازرگانی در جهت تحقق تجارت الکترونیکی

3-1- مقدمه.......................................................................................................................................

3-2- طرح مطالعات امکان سنجی تجارت الکترونیکی ..................................................

3-3- طرح ایجاد مرکز صدور گواهی دیجیتال .................................................................

3-4- طرح ایجاد شبکه جامعه اطلاع رسانی بازرگانی کشور .....................................

3-5- طرح استانداردسازی شماره‌گذاری کالا و خدمات و فعالیت‌ها .....................

3-6- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

 

فصل چهارم:  آینده تجارت الکترونیک

4-1- مقدمه.......................................................................................................................................

4-2- چشم انداز کسب و کار الکترونیکی ...........................................................................

4-3- حجم مبادلات الکترونیکی و سرعت گسترش آن ................................................

4-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل پنجم:

تجربه بعضی از کشورها در حمایت از تجارت الکترونیکی در جهان امروز

5-1- مقدمه .....................................................................................................................................

5-2- تجربه اتحادیه اروپا ............................................................................................................

5-3- تجربه کشورهای آ. س. آن..............................................................................................

5-4- تجربه انگلستان ...................................................................................................................

5-5- تجربه یونان ...........................................................................................................................

5-6- تجربه اسکاتلند......................................................................................................................

5-7- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل ششم:

تجارت الکترونیک و موانع‌ گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران

6-1- مقدمه.......................................................................................................................................

6-1- عدم زمینه‌سازی لازم برای  رشد تجارت الکترونیکی ........................................

6-3- تجارت الکترونیک، موانع گسترش در ایران و راهکارها......................................

6-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هفتم:  

موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده‌ از تجارت الکترونیکی در ایران

7-1- مقدمه.......................................................................................................................................

7-2- مطالعه تحقیقی در جهت یافتن الگوی مناسب برای استفاده از داد و ستد

الکترونیکی در ایران ........................................................................................................................

7-2-1- طرح پرسش‌ها ..............................................................................................................

7-2-2- اهداف تحقیق .................................................................................................................

7-2-3- روش‌های تحقیق ..........................................................................................................

7-2-3-1- روش تطبیقی ...........................................................................................................

7-2-3-2- روش پیمایشی ........................................................................................................

7-2-4- نتیجه‌گیری از تحقیق .................................................................................................

7-2-5- ارائه الگوهای حاصل از تحقیق................................................................................

7-2-6- ارائه پیشنهادات .............................................................................................................

7-3- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هشتم: بانکداری و تجارت الکترونیکی

8-1- مقدمه.......................................................................................................................................

8-2- بانکداری الکترونیکی .........................................................................................................

8-3- بانکداری الکترونیک در ایران و موانع موجود در سر راه آن. ..........................

8-4- پول الکترونیکی چیست؟..................................................................................................

8-5- ویژگی های کلیدی پول الکترونیکی .........................................................................

8-6- اثرات پول الکترونیکی بر بانک‌ها...................................................................................

8-7 جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ..............................................................................................

فصل نهم: تجارت الکترونیکی و بنگاه‌ها

9-1- مقدمه .....................................................................................................................................

9-2- موانع‌ توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌ها ...........................................................

9-3- نتیجه‌گیری ...........................................................................................................................

فصل دهم: تجارت الکترونیکی و شرکت‌های کوچک و متوسط

10-1 مقدمه......................................................................................................................................

10-2- بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط..................

10-3- مراحل بکارگیری فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی در شرکت‌های

 کوچک و متوسط ...........................................................................................................................

10-4-  چالش‌ها در پذیرش و استفاده از تجارت الکترونیکی در

10-4-1- برخی از مزایا در استفاده از تجارت الکترونیکی در .................

10-4-2- برخی از مشکلات  در پذیرش تجارت الکترونیکی از زاویه‌ای دیگر

10-5- پیشنهادات آنکتاد برای توسعه تجارت الکترونیکی در بین شرکت‌های کوچک

 و متوسط در کشورهای در حال توسعه ..............................................................................

10-6- نتیجه‌گیری ........................................................................................................................

فصل یازدهم: چالش‌های حقوقی اجرای قانون تجارت الکترونیکی ایران

11-1- مقدمه....................................................................................................................................

11-2- نتایج بررسی کلی نیازهای سیستماتیک نظام قضایی ایران برای تحقق تجارت الکترونیکی    

11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی ایران...................

11-2-2- توضیحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی

ایران........................................................................................................................................................

11-2-3- فهرست قوانین لازم التصویب جهت اجرای قانون تجارت الکترونیک با توجه به موضوعات مطروحه در آن ...........................................................................................................................................................

11-3- جدایم سایبری..................................................................................................................

11-3-1- جعل سایبری...............................................................................................................

11-3-2- کلاهبرداری سایبری................................................................................................

11-3-3- جاسوی سایبری.........................................................................................................

11-3-4- تطهیر نامشروع سایبری..........................................................................................

11-4- برخی از موانع جزایی تحقق تجارت الکترونیکی................................................

11-5- چالشی به نام «فقدان آیین نامه‌ها».........................................................................

11-6- نتیجه‌گیری..........................................................................................................................

فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری

منابع و مأخذ...................................................................................................................................... 

قیمت محصول : 18000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۵
امین پهلوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی