دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.


پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد ی

دانلود پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

فناوری‌های نوین بازاریابی 
بازاریابی محصول زعفران
 بازاریابی زعفران
زعفران خراسان جنوبی
زعفران ایران
صادرات زعفران
امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 628 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 212

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

مقدمه:

در طول تاریخ بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید (دانش پسند، 1388). پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات   در دهه‌های اخیر، تأثیرات شگرفی بر روی اقتصاد و تجارت و به طور کلی بر روی تعاملات انسانی گذاشته و به طبع آن، ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژی‌های بازاریابی را نیز به طور کامل متحول نموده است، بسیاری از سازمان‌های تولیدی، خدماتی تحت تأثیر این فن‌آوری‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را به گونه‌هایی طراحی و تدوین می‌نمایند تا از مزیت‌های رقابتی حاصل از آن به نحو مطلوبی استفاده نماید (شیر خدایی، 1384).
بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد. یا به بیانی دیگر می‌توان گفت بازاریابی الکترونیکی یعنی دستیابی به اهداف بازار از طریق به‌کارگیری تکنولوژی‌های دیجیتالی (Mohammed,R.A,et al.,2002). «در تعریفی دیگر بازاریابی الکترونیکی عبارت است از رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق استفاده از فناوری ارتباطی الکترونیکی (Chaffay,2005)».
امروزه بسیاری از صاحب نظران اینترنت را در زمره یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری میدانند که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دست خوش تحولی عمیق قرار داده است (دانش پسند، 1388). یکی از ابعاد این تحول، تغییرات عمیقی است که در فرایند بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به وجود آمده است، به طوری که شیوه جدیدی از بازاریابی به نام بازاریابی الکترونیکی  قدم به عرصه‌ی وجود نهاده و زندگی بشر را دچار تغییرات اساسی کرده و بهره گیری از آن در بازاریابی، سودهای کلانی را نصیب استفاده کنندگان نموده است (دهقان، 1383). نقش بازاریابی در ارتقای بنگاه‌ها و تأثیری که در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد بر کسی پوشیده نیست. اینترنت از جمله عوامل مؤثر بر بازاریابی و روش‌های رونق دادن به این فعالیت‌ها در عرصه کنونی است و بازاریابی در این فضا تحت عنوان بازاریابی الکترونیکی و یا تحت وب مطرح است. بنابراین امروزه بازارهایی تحت عنوان بازارهای اینترنتی و بازارهای مجازی مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که این نوع بازارها ماهیتی کاملاً متفاوت از بازارهای فیزیکی دارند (فتحی، 1384). 
بازاریابی محصولات کشاورزی شامل کلیه عملیات و خدماتی است که محصول از مزارع به مراکز مصرف می‌رسد، مطالعه بازاریابی نیاز به چارچوبی خاص دارد که یکی از معمول‌ترین آن‌ها رهیافت عملی است که فعالیت‌ها بازاریابی را به سه دسته مبادله‌ای، فیزیکی و تسهیلاتی تقسیم می‌کند، فعالیت‌های مبادله‌ای در برگیرنده خرید و فروش است، فعالیت‌های فیزیکی انبارداری، تبدیل و حمل و نقل را شامل می‌شود و فعالیت‌های تسهیلاتی در برگیرنده مواردی مانند درجه بندی، استاندارد و بسته بندی است (بی نام، 1386).    
بازاریابی اینترنتی در عرصه کشاورزی نیز مطرح شده تا جایی که در کشورهای پیشرفته، بخش وسیعی از فعالیت‌های بنگاه‌های کشاورزی صرف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌شود. با توجه به تازگی و اهمیت موضوع برای کشورمان خصوصاً در زمینه‌ی کشاورزی ضروری است تا در زمینه کاربردی کردن این فناوری در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعات متعدد و مفیدی انجام گیرد، بنابراین در این راستا بر آن شدیم تا با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه زعفران در توسعه ملی و استانی و با عنایت به مسایل مربوط به بازاریابی زعفران، به بررسی ابعاد مختلف این مسئله در زمینه‌ی بازاریابی زعفران بپردازیم به امید این که، نتایج این تحقیق بتواند راهکارهایی را پیش روی طراحان، برنامه ریزان و سیاست گذاران قرار دهد که خود موجب بهبود اوضاع کشاورزی منطقه و نیز دستیابی به اهداف توسعه روستایی شود.

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق    
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله    
1-3- اهداف تحقیق    
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق    
1-5- تعاریف واژه ها    
1-6- محدودیت‌های تحقیق    
1-7- محدوده تحقیق    
1-8- پیش فرض‌های تحقیق    
فصل 2- ادبیات تحقیق    
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی    
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی    
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی    
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی    
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی    
2-3- تجارت الکترونیک    
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی    
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی    
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک    
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی    
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی    
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی    
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی    
2-6- مزایای تجارت الکترونیک    
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان    
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی    
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی    
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD    
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد    
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد    
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست    
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران    
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت   
2-11-2- اینترنت در ایران  
2-11-3- کاربردهای اینترنت  
2-11-4- اثرات اینترنت   
2-12- خرید و فروش اینترنتی 
2-13- فروش به هنگام محصول   
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی    
2-15- امکان سنجی    
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران 
2-17- معرفی گیاه زعفران    
2-18- تولید زعفران در جهان    
2-19- تولید زعفران در ایران    
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی    
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران    
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته    
2-23- چارچوب تئوری تحقیق    
فصل 3- روش شناسی تحقیق    
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش    
3-3- جامعه آماری    
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری    
3-5- روش جمع آوری اطلاعات    
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات    
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )    
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری    
3-9- متغیرهای تحقیق    
3-10- فرضیه‌های تحقیق    
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها    
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی    
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)    
3-12- تحلیل همبستگی    
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه    
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات    
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی    
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران    
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران    
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران    
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :    
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران    
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل    
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران    
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران    
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران    
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:    
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :    
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان    
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان    
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی    
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی    
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران    
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:    
4-3- آمار استنباطی    
4-3-1- تحلیل دو متغیره    
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات    
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث    
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران    
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران    
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران    
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران    
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران    
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران    
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی    
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان    
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان  
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان    
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی 
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران    
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون 
5-4- پیشنهادات  
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی  

دانلود پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
امین پهلوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی