دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

دیجی اسمان

پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون.

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت آموزش و پرورش لیبرال

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت آشنایی با آسانسورهای هیدرولیکی

آموزش نرم افزار GeneRunner

جاروبرقی شارژی همراه

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت آشنایی کامل با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

سورس بارگزاری تصویر با Asp.Net Core.

پروتکل روان درمانی مثبت نگر .

مقاله با موضوع معماری پایدار pdf.

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان

.پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان.

تربیت آگاه و بدون فریاد.

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی.

پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد.

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد هدف از پژوهش حاضر به بررسی ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد این پژوهش یک بررسی زمینه یابی است جامعه آماری آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضی بر اساس فرمول کوکران ، 60 نفر از معلمین تعیین شده استابزا


مشخصات فایل

تعداد صفحات 11
حجم 4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

 

فهرست مطالب

چکیده

1

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1-1-مقدمه

2

1-2-بیان مساله

4

1-3-اهمیت و ضرورت موضوع

7

1-4-اهداف پژوهش

8

1-4-1-هدف کلی پژوهش

8

1-4-2-اهداف جزئی پژوهش

8

1-5-سوالات پژوهش

9

1-6-تعاریف متغیرها

10

1-6-1-تعاریف عملیاتی

10

فصل دوم: پیشینه پژوهش

 

2-1-مقدمه

12

2-2-ادبیات موضوعی تحقیق

13

2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر

13

2-3-اهداف تلفیق

19

2-4-اجرای تلفیق

19

2-5-نگرش

20

2-6-مهارت معلمان

20

2-7-حمایت

20

2-8-برنامه درسی

21

2-9-جامعه

21

2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر

21

2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی

22

2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی

22

2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی

23

2-10-4-خدمات ارائه شده:

24

2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه

27

2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر

28

2-12-1-آموزش فراگیر

28

2-12-2-کودکان نیمه شنوا       

29

2-13-انواع ناشنوایی

30

2-13-1-علل افت شنوایی

30

2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات

31

2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار

31

2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا

31

2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی

34

2-14-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی

35

2-14-1- مقدمه

35

2-14-2-تعاریف

35

2-14-3- شیوع

36

2-14-4- سبب شناشی

36

2-14-5-طبقه بندی

36

2-15-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی

38

2-15-1-ملاحظات آموزشی

39

2-16-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا

40

2-16-1-مقدمه

40

2-16-2-تعریف

40

2-16-3- شیوع

41

2-16-4- سبب شناسی

41

2-17-وی‍ژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی

41

2-17-1- انواع افت شنوایی

41

2-17-2-ملاحظات آموزشی

42

2-18-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا

43

2-18-1-طبقه بندی

43

2-18-2-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی)

43

2-18-3-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی)

43

2-18-4- درصد شیوع

44

2-18-5- سبب شناسی

44

2-18-6-برنامه آموزشی

44

2-18-7-ملاحظات آموزشی

45

2-18-8-روش های آموزشی

45

2-19-پیشینه پژوهش

46

2-19-1-پژوهش های داخل کشور

46

2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر

51

2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران

52

2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی

54

2-21-1-توانبخشی مبتنی برجامعه

54

2-22-آموزش و پرورش فراگیر

57

2-23-تفاوت فرهنگی

62

فصل سوم: روش پژوهش

 

3-1- مقدمه

67

3-2- نوع پژوهش

67

3-3-روش تحقیق

67

3-4- روش جمع آوری اطلاعات

67

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات

67

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها

68

3-7-جامعه آماری

68

3-8- روش نمونه گیری

68

3-9- روش تعیین حجم نمونه

69

3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش

70

3-10-1- اعتبار یا روایی

70

3-10-2- پایایی پژوهش

71

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها

 

4-1-مقدمه

74

4-2- یافته های توصیفی

74

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1-خلاصه و نتیجه گیری

88

5-2- محدودیت های تحقیق

92

5-3-پیشنهادات پژوهش

93

فهرست منابع فارسی

94

فهرست منابع غیر فارسی

96

 

چکیده:

      ه

اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.

 

واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی